کرکره برقی رول گیتر

کرکره برقی رول گیتر

قیمت کرکره برقی رول گیتر

کرکره برقی اتوماتیک رول گیتر


ساخت كركره برقی رول گيتر سالها به طول انجامید، اين امر و همچنين هزينه هاي بسيار زياد نيروي کار در اروپا اين محصول را براي بازار ايران بسيار گران و دور از دسترس مي نمود. متخصصين ايراني پس از سال ها تحقيق و پژوهش، موفق به توليد تيغه رول گيتر شدند که پس از اتمام مراحل كيفي، با افتخار عرضه آن به بازار ايران آغاز شد.

تيغه رول گيتر براي مغازه هايي که کرکره قديمي خود را نسبت به تيغه کرکره الومینیومی مقاومتر مي دانند و به لحاظ امنيت ترس از عوض کردن کرکره های قديمي خود دارند بهترين جايگزين مي باشد. کرکره برقی رول گيتر از لحاظ امنيتي در بين انواع تيغه کرکره برقی با فاصله ي بسيار زياد در صدر قرار دارد. و همچنین تيغه های رول گیتر از امنيت بسيار بالايي برخوردار مي باشند. هسته اصلی رول گیتر با مفتول هاي فولادي آبکاري شده و با روکش آلومينيومي ساخته شده است. اين مفتول ها به وسيله اتصال هاي آلومنيومي مقاوم (با فاصله 60ميليمتري) به هم متصل مي باشند. و همچنین پايه ها و محور اين درب از جنس آهن است تركيب مطلوب تأمين امنيت، در عين حال تهويه هوا از امتیازات ویژه اين كركره مي باشد.

درب کرکره برقی رول گیتر ( کرکره امنیتی میله ای ) یکی از پر کاربرد ترین دربهای اتوماتیک درجهان می باشد که دراماکن حساس امنیتی جهت حفظ امنیت ورودی ها مورد استفاده قرار می گیرد.طراحی درب کرکره برقی رول گیتر بدین صورت است ، قرقره هایی در دو طرف درب وجود دارد که در ریل قفل شده و امکان خروج درب از ریل حتی با ضربه شدید را می گیرد .کاربرد این قرقره ها برای جلوگیری از سرقت و نفوذ پذیری می باشد .لازم به ذکر است وجود مفتول های فولادی امکان برش درب را از بین می برد و حفاظت از ورودی های مهم را برای محیط شما به ارمغان می آورد.

کاربرد کرکره اتوماتیک ضد سرقت رول گیتر :

درب اتوماتیک کرکره ای ، در ورودی مراکز تجاری ، بانکها ، ورودی خزانه ها، طلافروشی ها و کلیه اماکن حساس با سطح امنیتی بالا مورد استفاده قرار می گیرد.

مشخصات فنی درب کرکره ضد سرقت اتوماتیک رول گیتر:
  • پروفیل درب از مفتول های فولادی آبکاری شده و با روکش آلومینیومی
  • استفاده از مفتول های فولادی کشیده شده جهت مقاوم سازی کرکره
  • امکان استفاده 2 حالت موتور درب یا به صورت گیربکسی ساید یا بصورت توبولار لوله ای با هندل دستی در مواقع قطع برق
  • قابلیت نصب در ابعاد با عرض 8 متر و ارتفاع 7 متر
  • محور درب از نوع شافت های صنعتی رئلینگ شاتر
  • مناسب برای نصب در محل های بیرونی
  • درجه حرارت کارکرد درب از 70+ تا -25 درجه سانتیگراد
  • دارای قفل قرقره ای بروی مفتول های فولادی کاربرد آن ( داخل ریل گالوانیزه جهت ایستادگی درب در مقابل باد )
  • با توجه به فضای خالی میان پروفیل های کرکره برقی ضد سرقت رول گیتر امکان نصب در فضاهای بادگیر با وزش بادهای با سرعت 180 کیلومتر بر ساعت را دارا می باشد.

تيغه هاي رول گيتر ضد برش می باشد و با قرقره هايي طراحي شده که از دو طرف داخل ريل قفل مي شوند و از امکان خروج درب از ريل حتي با وارد کردن ضربه شديد مانع می شود . موتور هدايت كننده كركره برقی رول گیتر مناسب با تعداد تردد و فضاي موجود برای درب ها انتخاب مي شود. اين نوع از كركره برقی به دليل مقاومت و استحكام بالا و همچنين وجود شبكه های پنجره اي در مراكز تجاري، فروشكاهها و يا جهت استفاده در مترو و پاركينگ هاي سطحي و زير زميني ، پاركينگهاي فروشگاهي و خصوصاً برای تامین امنیت بانكها مورد استفاده قرار می گیرد .

ویژگی های کرکره برقی رول گیتر

  • بالا بودن ضريب امنيت کرکره برقی رول گیتر به دليل وجود شبكه مفتولي و همچنین ساختار اين درب از جنس آهن سخت کشیده و آبكاري شده می باشد
  • بالا بودن مقاومت کرکره برقی رول گیتر در برابر كشيدگي و ضربه ، به دليل استفاده از ريل هاي دو كابين بسيار محكم و قرقره هاي تفلون
  • تيغه ها ساخت ايران بوده و تحت ليسانس BOTHE HILD کشور آلمان مي باشد
  • بالا بودن مقاومت رول گیتر در برابر نفوذ، به دليل وجود تعداد زياد اتصالات بسيار محكم و مقاوم
  • تیغه کرکره برقی رول گیتر داراي ديد داخلي و امكان تبادل هوا به دليل استفاده از شبكه مفتولي
  • مقاوم در برابر ضربه بسیار شدید
  • داراي قفل قرقره اي در انتهاي مفتول هاي فولادي و ريل گالوانيزه
  • مناسب برای نصب در محل های بیرونی
  • موتور کرکره برقی رول گیتر از مارک الرو آلمان بوده
  • با توجه به فضاي خالي ميان تيغه ها قابلیت نصب در فضاهای بادگیر با وزش باد شدید
  • محور و پايه های کرکره برقی رول گيتر از جنس آهن مي باشد
  • تهويه مناسب هوا کرکره برقی رول گیتر
  • دارای اتصالات آلومینیومی بسیار مقاوم با فاصله 60 میلیمتری

موتور کرکره رول گیتر

موتور ساید به موتورهایی گفته می شود که در یک طرف درب قرار می گیرند و با استفاده از موتور زنجیر دار درب را به بالا و پایین می کشند .موتور کرکره ساید صنعتی جهت تعداد تردد بالا و کرکره تا وزن 1000 کیلوگرم توصیه می شود ، دارای سیستم پاراشوت جهت جلوگیری از سقوط کرکره در صورت نقص فنی می باشد .

موتور کرکره رول گیتر در2 نوع معمولی و UPS دار می باشد . نوع معمولی آن دارای زنجیر جهت بالا و پایین بردن کرکره رول گیتر در هنگام قطع برق است ولی نوع UPS دار آن علاوه بر زنجیر دستی دارای برق اضطراری جهت بالا و پایین بردن رول گیتر در هنگام قطع برق می باشد.

موتور گيربکسي سايد ساخت آلمان کرکره برقی رول گیتر

موتورهای گیربکسی ساید دارای کيفيت بالایی مي باشند و قابل قياس با موتورهاي چيني نيستند. موتورهاي آلماني به صورت مجزا مي باشند و متعلقات آن از قبیل ( ياتاقان، ميل ترانس پولکي و پايه …) که بايد به صورت جداگانه تهيه و خريداري شود. خلاص کن موتور هاي آلماني به صورت هندلي مي باشد که در هنگام خريد بر روي موتور قرار دارد. این موتورها برخلاف موتورهاي چيني که به صورت پک کامل مي باشند و متعلقات آن (ياتاقان، ميل ترانس پولکي و پايه …) به صورت کامل در بسته بندي وجود دارد.

لازم به ذکر است سرعت باز و بسته شدن موتور هاي آلماني نسبت به چيني بسيار بالا و بي صدا مي باشد. و همچنین موتورهاي آلماني از قيمت بالاتري نسبت به موتورهاي چيني برخوردار مي باشد .

موتور ساید SDC

موتور ساید SDC دارای استاندارد CE می باشد . این موتور کرکره رول کیتر در نوع تکفاز با قدرت های 300kg , 500kg , 800kg ارائه می گردند که دو رنج 300kg و 500kg امکان ارائه بهمراه برق اضطراری را دارند ( Ups دار ). همچنین شرکت SDC اقدام به تولید موتورهای سرعت بالای 3 فاز با قدرت لیفت 1300kg و 1500kg نموده است .

موتور ساید Barazante

موتور ساید بارزانته جزء موتورهای با کیفیت به حساب می آید و با یکسال گارانتی و در انواع 150kg , 300kg , 500kg , 600kg , 750kg , 800kg در دو مدل ساده و upsدار ارائه می گردد .

لازم بذکر است موتور های ساید ups دار بارزانته دارای امکان نصب چشمی photocell و عملکرد Auto-Reverse بعنوان کرکره رول گیتر را دارا می باشند .

کاربرد کرکره رول گیتر اتوماتیک با موتور ساید بارزانته ، در پروژه های صنعتی می باشد و به دلیل هزینه بالا برای پروژه های کوچک مناسب نمی با شند. موتور ساید کرکره برقی رول گیتر اتوماتیک بارزانته تحت لیسانس ایتالیا تولید می شود .

کرکره برقی رول گیتر با موتور ساید UPSدار بارزانته :

  • موتور ساید 150 UPS دار بارزانته دارای گشتاور - نیوتن/متر است و توانایی لیفت حداکثر یک کرکره رول گیتر به وزن 150 کیلوگرم و به ارتفاع 6 متر با حداکثر سرعت 10 دور بر دقیقه را دارا می باشد . قطر شفت کرکره مورد نیاز برای این موتور - میلیمتر می باشد .
  • موتور ساید 300 UPS دار بارزانته دارای گشتاور 187 نیوتن/متر است و توانایی لیفت حداکثر یک کرکره برقی به وزن 300 کیلوگرم و به ارتفاع 6 متر با حداکثر سرعت 6/1 دور بر دقیقه را دارا می باشد . قطر شفت کرکره مورد نیاز برای این موتور 110 میلیمتر می باشد .
  • موتور ساید 500 UPS دار بارزانته دارای گشتاور 343 نیوتن/متر است و توانایی لیفت حداکثر یک کرکره برقی به وزن 500 کیلوگرم و به ارتفاع 6 متر با حداکثر سرعت 6/3 دور بر دقیقه را دارا می باشد . قطر شفت کرکره مورد نیاز برای این موتور 110 میلیمتر می باشد.
  • موتور ساید 750 UPS دار بارزانته دارای گشتاور 606 نیوتن/متر است و توانایی لیفت حداکثر یک کرکره برقی به وزن 300 کیلوگرم و به ارتفاع 9 متر با حداکثر سرعت 6 دور بر دقیقه را دارا می باشد . قطر شفت کرکره مورد نیاز برای این موتور 130 میلیمتر می باشد .

کرکره برقی رول گیتر با موتور ساید بدون UPS بارزانته :

  • موتور ساید 300 بارزانته دارای گشتاور 168 نیوتن/متر است و توانایی لیفت حداکثر یک کرکره رول گیتر به وزن 300 کیلوگرم و به ارتفاع 6 متر با حداکثر سرعت 6/5 دور بر دقیقه را دارا می باشد . قطر شفت کرکره مورد نیاز برای این موتور 110 میلیمتر می باشد .
  • موتور ساید 600 بارزانته دارای گشتاور 412 نیوتن/متر است و توانایی لیفت حداکثر یک کرکره برقی به وزن 600 کیلوگرم و به ارتفاع 6 متر با حداکثر سرعت 6/5 دور بر دقیقه را دارا می باشد . قطر شفت کرکره مورد نیاز برای این موتور 110 میلیمتر می باشد .
  • موتور ساید 800 بارزانته دارای گشتاور 647 نیوتن/متر است و توانایی لیفت حداکثر یک کرکره برقی به وزن 800 کیلوگرم و به ارتفاع 9 متر با حداکثر سرعت 6/5 دور بر دقیقه را دارا می باشد . قطر شفت کرکره مورد نیاز برای این موتور 160 میلیمتر می باشد .

برای خرید و استعلام قیمت کرکره برقی رول گیتر می توانید از قسمت تماس با ما ارتباط برقرار کنید .

کلمات کلیدی مرتبط :

کرکره برقی رول گیتر،تیغه کرکره برقی رول گیتر،کرکره رول گیتر،تیغه کرکره رول گیتر،رول گیتر ،درب اتوماتیک،تیغه رول گیتر،کرکره برقی

مطالب استفاده شده در این سایت از طریق فایل زیر قابل دانلود می باشد .